Rabu, 1 November 2017

wordless wednesday (17) : roda

assalammualaikum semua, selamat petang...

Roda
roda dua takal. yang ni Lokman guna untuk pintu bagi pemasangan dendeng sementara tahun lepas.

minat juga aku tengok benda-benda "compartment" macam ni.

ngantoknya. 

wasalam.

10 ulasan:

  1. Perjalanan hidup kita pun umpama roda.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya.

      bila kita di bawah, sakitnya tak terperi. huhu.

      Padam
  2. takal.. dah lama tak gunakan perkataan ni sejak mulakan sesi persokalahan sekolah menengah membawa ke proses penuaan ni.. hee~

    BalasPadam
    Balasan
    1. huahua.

      mngkin skrg kita banyak guna istilah bahasa inggeris utk sains dan kejuruteraan.

      Padam
  3. mcm tu rupanya... rasanya 1st time tgk... atau pernah tgk tapi x tau.. hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. huahua.

      ni salah satu contoh roda la.

      boleh juga nak guna jenis roda troli tu.

      Padam
  4. Peliknya nama.
    Dlm engineering apa namanya?

    BalasPadam
    Balasan
    1. yang roda tu taktau apa namanya. aku sebut roda ja.

      tp dendeng sementara tu nama bahasa inggeris hoarding. mngkin tu lebih familiar.

      Padam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.

Blogger

Google +