Pengikut (Blogspot)

Ahad, 13 Ogos 2017

update (34)

assalammualaikum dan selamat sejahtera...

dah hampir dua minggu aku duduk rumah. tak keluar ke mana-mana. aku banyak habiskan diri depan p.c dan belajar benda-benda baru.

aku bukannya taknak keluar rumah, tapi bagi aku kerja yang dalam-dalam ni kalau aku fokus, insya-Allah akan datang lebih banyak kebaikan.

hari tu, Indra ada belanja aku Shaklee Alfafa Complex. tu pun aku yang mintak. mula-mula mintak tolong belikan, lepastu jadi mintak tolong belanja.

huhu.

terima kasih la eh.

baik juga supplement ni. sebab dapat mengurangkan sakit-sakit belakang aku. yang aku selalu dok kecoh-kecoh tu.

sekarang macam berkurang sikit lah.

hal-hal apa dia nama kewanitaan yang dinyatakan dalam kebaikan supplement ni aku belom jumpa lagi. huhu!

oklah. sebelum aku melalut cerita benda yang sensored jap lagi.

baik aku g mandi.

dah nak maghrib pun.

wasalam. 


p.s : kadang kita kena terima hakikat, bagaimana cara hidup kita dan suite dalam itu. bukan cuba ubah secara drastik. wallahualam.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.