Pengikut (Blogspot)

Sabtu, 26 Ogos 2017

makanan (5) : bihun goreng

assalammualaikum semua, selamat petang...

hari ni lunch simple ja. bihun goreng. Lokman kat site. aku pulak terkedek-kedek. duduk depan pc kat rumah. serius. sangat mengantok. 

bihun goreng ni secara peribadi aku adalah menu orang yang baru-baru nak blajar diet. instead makan nasi; gantikan dengan mee.

tak pun, makan bihun goreng bila dah rasa bosan makan nasi berlauk dan nasi goreng. 

akan muncul lah bihun goreng kat rumah.

kadang kalau mood rajin, aku campur dengan tauchu sikit.

tapi Lokman tak berapa suka yang tu. 

huhu.

oklah. takde benda nk cerita pun.

wasallam.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.