Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Khamis, Mei 11

update (30) : integriti

hello semua, selamat malam...

bila sebut pasal integriti. kebanyakan kita akan semak hal ehwal kewangan. isu yang trending pada masa kini.

huhu.

bagi aku, integriti yang perlu aku pegang ialah semasa merekabina aku seboleh-bolehnya memberi hak kesamarataan dalam rekabentuk aku. samada ia melibatkan bangunan persendirian, bangunan mampu milik atau bangunan kormesil.

dari fahaman rekabentuk aku perlu belajar memberi apa yang perlu, bersesuaian dan tepat bagi setiap rekaan yang aku hasilkan.

bukannya bermaksud aku samaratakan segalanya tapi aku perlu memberi satu semangat kecintaan yang sama setiap kali kerja-kerja rekabentuk dijalankan. barulah rekabentuk yang dihasilkan adalah dalam hak-hak masing-masing.

pendapat marhean aku je la. aku taknak orang tersalah anggap ja.

kbai.

1 ulasan:

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.