Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Selasa, April 18

update (27) : planning

hello semua, selamat petang...

setelah meneliti beberapa perkara, aku merasakan bahawa apa yang aku buat sekarang ni amatlah huru hara.

ada orang cakap aku takde draftman. thats why terkontang kanting keseorangan.

entah. aku tak cukup dana untuk drafman.

aku rasanya bukan perlu drafman. aku perlukan seseorang yang boleh aturkan jadual aku sehari-hari. itu mungkin keadaan akan jadi lebih baik.

tu jelah.

aku sangat penat dan lapar.

kbai. 

4 ulasan:

  1. draftsman? ok aku boleh, harga adik-beradik untung nipis. tu la kerja aku dah berbelas tahun ni weh, tapi lain bidang kot.

    BalasPadam
    Balasan
    1. botak,

      aku buat drwg civil and structure.

      drafting lebih kepada detail bnd alah tu ler.

      berminat? p.m tepi.

      huhu.

      Padam
  2. Kalau lapar, sila makan. Jangan update blog.. haha..

    BalasPadam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.