Pengikut (Blogspot)

Isnin, 3 April 2017

update (26) : hari-hari yang mengantok kan

hello semua, selamat malam...

dijangkakan aku stay up malam ni. mungkin bulan ni sibuk dengan kerja di hadapan komputer. semoga apa yang aku buat ni memudahkan orang lain serta diberikan rezeki.

setiap hari adalah satu pembelajaran baru. aku dah jemu belajar. semua pun pernah rasa macam ni kan? tapi apa yang aku akui, kita tak boleh sombong dan melarikan diri daripada belajar setiap hari. jika kita buat salah satu darinya maka, ia seperti menipu diri sendiri. 

jika kita tak belajar benda teknikal atau sesuatu yang menjurus kepada kerjaya kita mungkin belajar sesuatu membentuk sahsiah dan kekeluargaan.

seterusnya kemasyarakatan.

jujurnya aku penat. tapi aku tak mengeluh pun.

ok. sambung kerja ya.

kbai.




Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.