Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 7 Oktober 2016

07-10 (6) : kembara 6 tahun

hello semua, selamat petang....

hari ni dah genap enam tahun aku bekerja. lepas dari graduasi dedulu.

sepanjang enam tahun ni, aku bekerja dan cuba untuk berjalan bisnes sendiri.

walaupun dah hampir setahun aku terlibat dalam kerja-kerja freelance ni, aku rasa aku masih seorang pekerja.

cuma aku sekarang sedikit bebas. bebas nak uruskan jadual sendiri.

tu je bezanya dengan waktu bekerja dengan waktu pejabat dedulu. semangat harus kena kental.

terima kasih kepada mereka yang tak jemu mengajar aku. tak kiralah siapa pun mereka.

kbai.

2 ulasan:

  1. seronok sebenarnya kerja sendiri, kitalah bos, kitalah kuli... kalau rajin banyak hasilnya, kalau malas kurang hasilnya... semuanya ditentukan sendiri

    BalasPadam
  2. Aku kadang kala suka bersendirian dan lakukan kerja tanpa aada orang perhatikan aku. Ehh apa entah aku merepek.

    p/s: Dah lama tak datang jenguk sini.

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.