Pengikut (Blogspot)

Rabu, 13 Julai 2016

syawal 1437 : salam kemaafan

hello semua, selamat tengah hari...

this year, aku tak berapa nak hari raya sangat. baju raya pun pakai baju yang bersih je. takde baju yang baru.

sesejak aku keguguran yang dah makan masa tiga tahun lepas, this year macam aku dengan Lokman cukup gagah la sama-sama pegi kubur anak secara bersama-sama tanpa bergaduh. 

yup. tu adalah improvement yang baik. 

kesusahan itu sebenarnya mengajar aku dan Lokman tentang bersatu-padu, bertolak ansur, berkongsi dan saling memahami. 

secara simple, kegembiraan syawal tu adalah kejayaan ramadhan.

saling bergantung antara kedua-duanya kan. 

jadi entri ni aku tulis ambil kesempatan nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir dan Batin untuk semua Muslimin dan Muslimat di Malaysia. terutamanya untuk pembaca blog aku ni samada yang rajen komen or silent reader.

aku mohon maaf sekiranya ada entri aku yang mengguris hati orang lain secara sengaja or tak atau pendapat-pendapat yang aku utarakan dalam ni adalah salah dan beremosi terlebih. 

kosong-kosong ok.

kbai.


p.s : mood rajen sekarang tulis blog construction. jemput singgah (Lokman Construction)

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.