Pengikut (Blogspot)

Khamis, 7 April 2016

tin kosong (20) : mencegah lebih baik...

hello semua, selamat malam....

tablet note pro yang aku beli ni blue screen tak ingat dunia. kekadang fikir membazir je beli dan elok campak dalam lombong. haha!

jadi, aku ke cyber cafe melihat tutorial yang mantap bagi aku tunjuk hero baiki kerosakan ni sendiri.

setelah godek menggodek dan menggodek lagi, aku rasa tablet ni tak sama dengan tutorial tu. aku hilang punca nak bermula dari mana.

adakah dengan menggunakan kaedah "boot recovery" segalanya akan jadi seperti asal? penakulan jurutera aku berkembang dalam minda. tapi kosong dan hampa. 

manakala tablet di sisi masih lagi tak dapat aku hidupkan. 

Lokman cakap setelah aku membebel panjang berkenaan ini adalah "mencegah lebih baik dari mengubati"

ya. iya tersangat deep. 

kbai. 


p.s : dugaan. 

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.