Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Isnin, Januari 18

tin kosong (14) : semangat yang hilang

hello semua, selamat malam...

lama tak tulis blog. kadangkala aku tak mampu menulis kerana hati ini kosong. kadangkala aku tak mampu menulis kerana jaringan internet tidak bekerjasama. kadangkala aku tak mampu menulis kerana kegagalan ekonomi peribadi.

jiwa kosong sehari-hari. ia bukan diisi dengan penuhnya kantung.

jiwa kosong sehari-hari. ia bukan diisi dengan canangan mereka-mereka tentang bagusnya aku. ia adalah riak.

jiwa yang gembira hanya diisi dengan sebuah matlamat.

matlamat sudah menjadi masa lalu yang ditinggalkan.

kbai.

p.s : kepada sesiapa yg menanti semangat aku pulang, aku ucapkan terima kasih.

7 ulasan:

  1. Selagi minda masih boleh berfikir selagi itu masih ada pengisian sebenarnya Mas. Cuma masih belum memperolehi titik perhentian yg memuaskan hati. Minda terus berlegar-legar mencari dan meniti itu yg terasa kosong. Pengharapan masih diharapkan. Teruskan doa dan usaha. Moga baik-baiklah akhirnya..

    BalasPadam
  2. kopitiam ada untuk anda Punzel :)

    sya aka cici aka kakak cantik

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihihi.

      hai sya, memang sentiasa ada untuk menceriakan hari...

      Padam
  3. maybe u need a cup of coffee,friends and some time to kills

    BalasPadam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.