Pengikut (Blogspot)

Khamis, 22 Oktober 2015

tipikal melayu (3) : pulang ke kampung / rumah sendiri

hello semua, selamat malam...

bila kita balik kampung, benda yang pertama kita semak adalah dapur dan almari makanan dan peti ais.

wajib.

tu sebagai tanda kepuasan yang ko tahu mak ko ada kat rumah tu.

ke aku sorang je macam tu?

hahahaha.

kbai.

4 ulasan:

  1. Kan ada satu hari kita dimaklumkan itu bkn rumah kita lg....

    BalasPadam
  2. spttnya mmg mcm tu la kan.. tgk keperluan org tua kt..

    BalasPadam
  3. bukan tengok kperluan diorang cukup ke tak, tapi tengok bnd apa yang ada untuk mencekik. walau tengah perut kenyang. tak pun tengok apa yang dah baru.

    spot check la kirenya.

    hehe.

    BalasPadam
  4. Iya bener sob apa yang Anda katakan :)

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.