Pengikut (Blogspot)

Rabu, 21 Oktober 2015

tin kosong (12) : air bungkus ikat tepi

hello semua, selamat petang...

macam entri yang lepas, macam confident je nak cipta spek? gila tak gila.

kalo korang nak tahu, setiap kali beli air Teh O Ais bungkus yang ikat penuh. aku tak reti macam mana bila dah bukak tali rapia tu aku tak reti nak ikat tepi.

setiap orang yang ada di sekeliling aku akan jadi mangsa tu. tak Shida kat opis, Lokman kat rumah.

tu lah hakikatnya. lucu.

tak sempurna serba-serbi. itulah hakikat seorang manusia.

kbai.

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.