Pengikut (Blogspot)

Rabu, 21 Oktober 2015

tin kosong (12) : air bungkus ikat tepi

hello semua, selamat petang...

macam entri yang lepas, macam confident je nak cipta spek? gila tak gila.

kalo korang nak tahu, setiap kali beli air Teh O Ais bungkus yang ikat penuh. aku tak reti macam mana bila dah bukak tali rapia tu aku tak reti nak ikat tepi.

setiap orang yang ada di sekeliling aku akan jadi mangsa tu. tak Shida kat opis, Lokman kat rumah.

tu lah hakikatnya. lucu.

tak sempurna serba-serbi. itulah hakikat seorang manusia.

kbai.

6 ulasan:

  1. Kalau ikat penuh mmg payah nk bukak..ketat sgt

    BalasPadam
  2. eloknya mapley. die akn tanya kite nk mcm mana.

    hehe

    BalasPadam
  3. Saya pandai ikat tepi. tapi masa mula-mula ikat jatuh juga air nya.

    BalasPadam
  4. Kena belajar ikat tepi lepas ni.

    BalasPadam
  5. Itulah skill org memang tak sama Mas. Engineer kalau dibagi drawing tahulah dia nak membaca/mengolah
    Tapi pakcik buat air teh o ikat plastik tu bagi yg ikat ketat pun tahu mana nak pusing tali bagi longgar utk diminum.. Lain kali beli jgn minta ikat nanti air tumpah separuh aje yg masuk mulut:)

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.