Pengikut (Blogspot)

Sabtu, 12 September 2015

update kerja (14) : tiga empat bulan ke belakang

Hello semua, selamat petang...

Wow. Rasa rindu nak update kat blog lain macam. Huahua. Banyak benda la nak update tapi tak menyempat kononnya. Well, berkenaan dengan kerja eh?

Kerja so far okey. Kadang sibuk dan kadang tak. Aku dah hantar paper ke board of engineer. Hopefully, aku akan diterima dan dipanggil untuk examination for professional engineer. Perjalanan yang baru separuh jalan actually. Tu je boleh update, not too detail kan?

Sekarang tengah gila buat kraf. Menggunakan kain felt. Hari tu sempat amik kelas Kursus Sepanjang Hayat kat Kolej Komuniti Selayang. Menghabiskan hujung minggu dengan perkara berfaedah la gamaknya. Sunyi giteww.

Jadi, tu sahaja update saya hari ni. Sekian untuk makluman semua. Nanti ada masa aku blogjogging. Kbai.

Eh, sebab sekarang aku suka giler instagram; jemput follow rapunzeel1111.

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.