Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Selasa, Mei 12

update kerja (8) : checker awesome ke "laut"?

hello semua, selamat malam...

di zaman serba kesusahan; adaptasi diri dengan sistem kewangan di Malaysia. aku masih bertapa di ofis. 

aku bukan nak mengutuk. ini adalah rentetan daripada entri ini (update kerja (5) : checker awesome).

aku perlukan satu report berkenaan dengan keperluan aku memanggil fungsi individual checker bagi memastikan design aku itu betul dan tepat dan jitu dan persis dan mematuhi satu nama piawaian kejuruteraan. 

aku puji lah kaw kaw makcik tu dengan rakan-rakan sekerja berkaitan dengan projek tu. 

mendukacitakan, masih belum ada sebarang report berkenaan dengan lawatan tersebut. lebih mendukacitakan kerja tergendala. bertambah huru hara bile dapat tau acik tu in progress nak berhenti kerja. 

what to do next?

pening kepala makcik yang menulis ni.

kbai. 



p.s : patutla Ncik Botak selalu pesan; jika nak jadi engineer jadi seorang yang memudahkan kerja orang lain. wallahualam. 

8 ulasan:

  1. Cabaran kian menggigit. Serabut kalau calang-calang boleh migrain macam ni Mas. Tapi mcm kata Ncik boss dah jadi engineer mesti ada solution yg org mcm kakak tak taju.

    BalasPadam
  2. selalunya bukan engineer yang peningkan kepala orang...

    BalasPadam
  3. aku pun ikut pening..hahaha...

    BalasPadam
  4. saya x tau cerita pun jd pening..apatah lagi awak...

    BalasPadam
  5. salam. hee bz kann, fening pon iye ;p

    BalasPadam
  6. moga dapat harungi pening tu dengan jayanya. keep it up. :)

    BalasPadam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.