Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Selasa, Februari 3

kerjaya dan masa depan (6) : dua orang bos

Hello semua, selamat malam...

Sepanjang kerjaya, aku ada dua orang bos. Bagi aku mereka sama sahaja. Secara terang-terangan aku akui keduanya memang memberi impak pengetahuan yang besar dalam hidup aku. Secara lansung mahupun tak lansung.

Aku sayang kedua-dua bos aku. Aku sayang kedua-dua syarikat yang aku semai dengan panduan dan rasa hormat kepada kedua-dua bos aku. Lain pandangan sama tujuan.

Tu je untuk makluman semua.

Kbai.

2 ulasan:

  1. bos yang baik pasti dikenang sampai bila bila.

    BalasPadam
    Balasan
    1. even kadang-kadang bergaduh tak ingat dunia?

      Padam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.