Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Khamis, Januari 8

drama melayu (2) : sebentuk kunci sedetik cinta

Hello semua, selamat malam...

Macam biasa kalau tengah layan "paperwork" kat office, aku akan buka website www.layanon9.net sebagai radio. Kire aku buat kerja sambil dengar drama. Bile part yang best je baru aku tengok sekejap alih perhatian dari "paperwork" ke drama yang aku tengok tu la.

Macam tadi, aku tengok cerita macam kat atas tu. Lakonan teraju utama Fahrin Ahmad dan Rita Rudani.

Kesannya ayat dalam cerita ni ialah saya buka hati saya yang terkunci adalah untuk memaafkan awak.

Bagi aku maaf sama dengan memberi peluang. Jika kita seorang yang pemaaf, mungkin kita juga mudah memberi peluang kepada orang lain.

Tu je nak kongsi hari ni. Kbai.

p.s : aku rasa ni dua entri yang lebih kurang sama, mgkin aku sangat harapkan peluang untuk melangkah one step future in career. Wish me luck ok.

9 ulasan:

  1. InsyaAllah akan ada peluang kedua untuk ko dan mungkin utk aku juga.

    BalasPadam
  2. good luck and all the best .:)

    BalasPadam
  3. kalau aku la
    terus je terkunci layan drama sampai habis

    BalasPadam
  4. Memaafkan kalau tak dari hati yg luhur tak menjadi Mas.
    Kena pujuk hati betul-betul

    Insya-Allah future career akan lebih baik - kakak doakan

    BalasPadam
  5. moga dipermudahkan untuk mengorak langkah baru :)

    BalasPadam
  6. moga dipermudahkan untuk mengorak langkah baru :)

    BalasPadam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.