Pengikut (Blogspot)

Isnin, 29 Disember 2014

office random talk (2) : lupa (1)

hello semua, selamat petang...

minggu lepas, ada orang lupa letak semula kunci di tempat asal dan menyebabkan hardware Ncik Bos Botak lambat dibuka satu jam. bilik pekerja juga tidak dapat dibuka.

kebetulan aku manusia akhir pulang ke rumah itu hari, aku antara golongan suspek-suspek kejadian.

percayalah, aku jarang ada kunci pejabat sebab aku selalu lambat sampai dan kadang kala balik awal.

jadi, orang datang lambat tak perlu kan kunci kan?

nyesal balik lambat.

tu je komen aku. kbai. 

18 ulasan:

  1. Balasan
    1. hari-hari nak balik awai mcm ni... haha.

      Padam
  2. standard manusia normal, kalau hari jumaat (atau hari sebelum public holiday) mesti balik awal. kecuali la dia bersembang kat ofis sampai terlajak. haaaa......

    BalasPadam
    Balasan
    1. bersembang bukan di ofis botak, tapi kedai bakso sebelah ofis.

      hahaha.

      Padam
  3. Ada yg tak jujur tu tak nak mengaku...
    Ini yg mula semua nak balik cepat aje:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. sampai sekarang takde orang mengaku.

      hehe.

      Padam
  4. Saya biasanya kat ofis Last In First Out. Kadang jadi orang Last Out ni problem jugak bila ada something happen terjadi kat ofis. Ape-apehal, orang akan cari dulu siapa last balik. Hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan...

      nak jadi super rajin pun dah tak syok dah.

      Padam
  5. ye betul... aku pun tak rajin datang awal dan balik lambat semata pegang kunci opis...

    BalasPadam
  6. bila dah jai macam ni, siapa yang nak mengaku ..
    p/s: selamat tahun baru :)

    BalasPadam
  7. alahai...sian ko...
    mmg hampeh betul bila dah kena tuduh rupa gitu...grrrrr...

    BalasPadam
  8. Tapi tak nyesal dtg lambat kan? heheh.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang tu memang tak prnh nyesal pun lyd

      Padam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.