Pengikut (Blogspot)

Isnin, 15 Disember 2014

kerjaya dan masa depan (5) : membuat keputusan

hello semua, selamat pagi...

entah. taktau ape yang jadi ni adalah salah satu decision yang betul atau tak. i help someone that i think i ruin another someone life.

hidup ni kadang membuat pilihan yang kedua-duanya tak begitu bagus untuk kite.

whatever happen, hidup ni mesti diteruskan. 

kbai.

12 ulasan:

  1. Dah email blom??hahaha...nk jgak tny kt cni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha.

      dah siap dah.

      nak send tapi macam ade hal plak jadi kat opis...

      kesian kat ko kan?

      Padam
  2. Kakak tak tahu samada tindakan Mas tu betul ke tak sebab tak tahu kisah sebenar.. But the best is not to ruin others especially when you are the adviser.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sama la kite. cerita sama seperti sebelum keguguran. tak mahu bnda yg sama jd dua kali

      Padam
  3. Kita panggil colateral...mangsa keadaan...takde cara nak elakkankah?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dalam banyak2 komen... komen ko paling tepat.

      aku dh kawal maksimum mgkin. tp kite manusia. masih tk smpurna.

      Padam
  4. Dah tu nak buat mcmn lagi.. Ni lah kehidupan.

    BalasPadam
  5. Npe? Ko ruin hidup siapa? Aku ka.

    BalasPadam
  6. mesti sebab tolong member kan. hehehe...

    BalasPadam
    Balasan
    1. tolong member...

      tp tu la die. entah.

      rasa makan diri sendiri jugak.

      Padam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.