Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Isnin, November 3

partner & other partner (4) : berkaitan dengan urusan masa

hello semua, selamat tengah hari...

perspektif aku berubah. masa mula-mula kahwin, aku sering bangun lambat dan masih mengamalkan gaya hidup aku bujang-bujang dulu.

bila dah keguguran, aku ubah cara hidup. cara pertama, bangun awal. cara kedua, menjaga solat.

kedua-duanya berkait dengan waktu. dan waktu semakin terurus dan tersusun. pengurusan waktu yang baik adalah perkara yang memudahkan segalanya.

wallahualam. 



p.s : kepada kesayangan saya, Encik L. sila jangan putus asa


13 ulasan:

  1. InsyaAllah..Allah dah aturkan yang terbaik.Teruskan berdoa dan usaha.

    Mari join bloglist saya...
    http://rossmerahjingga.blogspot.com/2014/11/bloglist-belog-rossmerahjingga-2014.html

    BalasPadam
  2. Aku doakan semoga urusan kau dipermudahkan olehNya

    BalasPadam
  3. Saya pun dulu begitu. Nanti lama2 awak pandai menyesuaikan diri sebagai isteri. Jangan risau ye. Keep going.
    Jemput singgah blog

    BalasPadam
  4. salam jumaat. terjumpa blog lalu tertarik dgn kisah masa itu. nanti nak baca entri2 lain. saja singgah cari idea tulis blog. dah follow dah.

    followback kalo sudi. blogger baru ni. hihi http://kerusiburok.blogspot.com/

    BalasPadam
  5. Tuhan memurah, Insha-Allah akan diberikan rezeki kepada yang benar-benar mahu. Amin ;)

    BalasPadam
  6. InsyaAllah, aku doakan yang baik2 untuk korang Punzel...

    BalasPadam
  7. Menjadilah lebih baik dari yg semalam...

    BalasPadam
  8. Alhamdulillah dah semakin nampak hikmahnya berumahtangga dan ujian yg Allah berikan. Moga bertambah baik dan lebih baik semuanya..

    BalasPadam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.