Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Ahad, Oktober 12

partner & other partner (3) : lebih tersusun

hello semua, selamat malam....

sewaktu sembang petang, aku rasa ini adalah hikmah perkahwinan.

Cik Shida : Mas, aku rasa dah kahwin ni hidup ko terurus sikit la. nampak macam ... (Encik L) atur ko. dulu ko serabai der. sekarang meja kerja pun dah kemas. padahal aku tengok kerja ko lagi banyak dari dulu. ko nampak dah tersusun.

Aku : errr????!

pujian yang bukan untuk aku kot. tu je nak kongsi. kbai.

2 ulasan:

  1. ermm... betul juga kot tu.. cik punzel cemana sekarang, sihat?

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulillah...

      makin sihat.

      teringin nak ade baby balik je...

      hukhukhuk.

      Padam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.