Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 17 Oktober 2014

kerjaya dan masa depan (3), keluarga iskandar (2) : ujian online

hello semua, selamat petang...

bad mood. nak kerja bad mood. nak jahit manik pun bad mood. 

ada projek kena ugut nak terminate, di saat aku berusaha 110% untuk itu.

aku dapat peluang ambil periksa untuk jawatan PTD online.

aku cakap dgn mak tadi. mak cakap, usaha rajin-rajin dan sungguh-sungguh.

walau aku dah tua macam ni, mak cakap macam tu aku touching lah.

sebab aku dengar cakap mak-ayah suruh update spa lah aku dapat kena panggil periksa ni.

doa dan arahan mak-ayah kan makbul?

wallahualam.

kbai.

2 ulasan:

  1. good luck....tapi bila dapat ptd nnt tak leh nak bad mood sgt nye.

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak mengharap untuk dapat pun... huahua

      Padam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.