Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Selasa, April 15

15-03 ; 27 - hadiah hari jadi

hello semua, selamat pagi...

sudah genap tiga minggu "bendera merah" tak mengibarkan gemilangnya. berita gembira untuk aku Encik L dan keluarga.

pitam, mabuk and so whatever seangkatan yang menunjukkan kehadiran insan baru dalam keluarga.

tapi tadi elok je nak makan tosai. mungkin sebab ada rasa masam kat situ.

doakan semua dipermudahkan. 

tak boleh nak cerita panjang. adey-chiau.


22 ulasan:

  1. Balasan
    1. terima kaseh wan...

      doakan aku selamat ye!

      Padam
  2. Tahniah! semoga berjangkit kat teacher jugak.... tolong doakan ye

    BalasPadam
    Balasan
    1. huhuhu.

      tak sangka teacher singgah sini.

      terima kaseh, semoga penyakit ni berjangkit...

      Padam
  3. tahniah mas.. nk jk berjangkit ngn ko.. doakan aku jgk ye... aamiin...

    BalasPadam
    Balasan
    1. insya - allah... semoga doa ko dimakbulkan...

      :)

      Padam
  4. tahniah, tahniah, tahniah :D
    semoga segalanya baik-baik sahaja :D

    BalasPadam
  5. Tak ada apa yg turut menggembirakan kakak selain alhamdulillah dan tahniah Mas.
    Jaga diri dan kesihatan. Kerja ada batasan. Buat masa ini jgn kerja berat. Lebihkan rehat. Jgan sampai tengah malam baru balik...

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kaseh kak; ats doa yang tak putus-putus...

      Padam
  6. Tahniah.... moga semuanya selamat.. welcome to the mama's club

    BalasPadam
  7. Ramai yg komen tahniah and nak berjangkit dgn ko.. Tahniah tu aku dah ucap dlm kopitiam.. So kat sini, aku kena komen nak berjangkit dgn ko ke? Errrr... :(

    BalasPadam
    Balasan
    1. ko nak berjangkit ke payeh??

      awal lagi...

      hakhak.

      Padam
  8. semoga sentiasa sihat kakpunzel! tahniah lg sekali.. :)

    BalasPadam
  9. Cik punzelllll... tahniah... yaAllah gembiranya dgr.

    BalasPadam
  10. Wah...tahniah!
    Awal-awal ni kena kurangkan keja berat lebihkan rehat.ehe...

    BalasPadam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.