Pengikut (Blogspot)

Selasa, 14 Januari 2014

salam maulidur rasul

assallammualaikum semua, selamat malam...

salam maulidur rasul. sambutan kelahiran Nabi yang kita sayang. 

semoga segala sunnah baginda akan menjadi sunnah kita juga.

semoga kita semua lebih baik dalam menjalankan kehidupan.

semoga suami kita juga romantik dan penyayang seperti baginda.

semoga kita juga adalah menurut tingkahlaku dan peradaban isteri-isteri kesayangan banginda.

semoga-semoga segala yang baik datang kepada kita.

wallahualam. 



p.s : lately kenapa budak-budak rajen datang dekat dengan ai? sebab dah kawen kot.

15 ulasan:

  1. Errrr...die nmpk aura mummy kt ko kot..haha..sblm ni bdak2 tak rajin dtg kt ko ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. takde pun...

      selama ni budak-budak mcm takot je dengan aku...

      Padam
  2. salam maulidur rasul punzel.... :)

    BalasPadam
  3. salam maulidur rasul.., untung rr dh kawen kanns.,ehHHee

    BalasPadam
  4. Doa pasal suami jadi romantik tu tak tahan tu. Err wp aku tau ko mmg serius dgn harapan tu. Kanak2 bleh bau tau aura keibuan tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kahkahkah...

      hrpan tu memang aku serius lyd...

      tp tu la, mungkin Allah lebih mengetahui segalaNya...

      Padam
  5. Mendapat pasangan yg punya sedikit ciri keperibadian baginda rasulullah adalah anugerah terindah buat isteri..

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul...

      walau tiru selangkah pun dah boleh membuatkan kite senyum lebar...

      Padam
  6. Extra: Aku suka background kau yg baru. Nampak ceria. :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku pun suka bunga tulip...

      cuma header... aku rasa dah basi, elok tukar yang cantik sikit...

      tang masa je la yang takde...

      Padam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.