Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 6 Disember 2013

mengapa awal?

hello semua, selamat pagi....

pagi-pagi lagi aku dah terpacak kat ofis. ni semua salah Encik L sebab aku kena "game" dengan beliau. pelik aku tengok beliau tak tido. beliau bisik kat telinga tadi

Encik L : eh sayang dah 0630 ni, dah lambat. kata nak pegi site awal hari ni?

baik je takde marah-marah macam selalu. aku pun bangun. terpisat-pisat muka pun tak marah. pelik kan? pelik, pelik...

lepas tu aku pun amek tuala nak pegi mandi; sekali aku tengok jam baru pukul 0600. siot!

aku pun terus la mandi ye tak?

takkan nak sambung tido. 

lepas tu pukul 0730 dah kena bambu suruh pegi ofis.

aku pun sampai la ofis pukul 0800.

tu je mengapa aku datang awal hari ni.

sekian terima kaseh.


Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.