Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Selasa, Disember 3

kisah dongeng saje

helloo semua, selamat petang...

betul orang cakap, kalau software tu okey je; mesti kite kerja dengan sungguh-sungguh. sambil tu angan berangan nak rumah macam tu jugak if ada duit. sedang sibuk menyiapkan pelan rumah mesra rakyat. i hope this is our final touch before construction. chaiyok!

aku ni seorang si suka angan-angan ada add satu fanpage yang aku tahu aku takkan pakai seumur hidup. errr, nak pegi mana ye tak? cuba klik link ni Kate Wedding & Evening Gowns. banyak lah pakaian pengantin orang putih yang cantik-cantik di mata. jom usha! 

Juliet
bile aku pandang baju ni aku teringat lagu "Love Story" yang dinyanyikan oleh Taylor Swift tu. Romeo take me somewhere we can be around... errr?


Cinderella
bile aku pandang baju ni pulak, aku teringat Cinderella. mungkin sebab reben besar nun kat pinggang tu. sweetnye. tapi kalau dapat pakai pun nak pegi mana kan? harhar.

Princess Hour - Korean
tahukah korang bahawa aku pernah gila dengan drama korea sampai tak tidor malam untuk habiskan 15 episod. dan cerita yang buat aku gile bayang macam tu ialah Princess Hour. haha, budak-budak kot time tu. kihkih.

Muslim Wedding Gown
usha dalam banyak-banyak gambar. ni lah satu yang muslim katanya. comel jugak kan. tudung tu kena tutup leher la tapi. tapi den dah selamat nikah dah. tak payah dah semua ni. haha! 

okey. mari kita buat kembali drawing. cukup-cukup la berangan tu kan. kalo teringin nanti sewa je pegi amek gambar studio. tak murah pun nak sewa if ada RM 300 ++ boleh la nak dibazirkan; untuk satu hari. kalau beli kos jadi ribu riban. dahsyat kan? 

bye-bye. assallamualaikum.





27 ulasan:

  1. hahaha...ko dari dulu suka bnda2 macam ni kan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. suke jer...

      bukan buat betul-betul pun...

      huhu.

      Padam
  2. Balasan
    1. siape nak kawen?

      aku ke suami??

      kahkahkah...

      Padam
  3. cantik! tak sabar nak mereka baju pengantin sendiri! hahahah

    BalasPadam
    Balasan
    1. much better design sendiri dan pick up your talented tailor okey...

      huhu.

      Padam
  4. I memang dari dulu tak minat ngan baju pengantin, tak tau pasai apa.

    BalasPadam
  5. baru terlintas.. maybe i tak minat pasai ropol2 kembang2 tu semua pasai i tak reti.. walaupun tak dapat dinafikan mmg cantik.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ropol2 tu kalo terpijak kaki sure tergolek dok kan?

      haha.

      Padam
  6. Enth mengapa aku tak tertarik dengan baju pengantin . Hurmmm

    BalasPadam
  7. Sudah..sudah... dah kahwin pun sebok berangan lagi. Nak software bagus, dah install Autocad 2014. Drawing x siap jugak...

    BalasPadam
  8. alamak rasa tak nak sanding sekali lagi??? keh keh keh, comel lah gaun muslimah tu

    BalasPadam
  9. nak pakai tunggu de dinner la..hehe
    kena tggu tema puteri2...hihihi...

    bila tgk2 pic mcm tu kat fb...best gak..cuci mata tgk baju cantik2kan. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hakhak...

      setakat keje company kelas a yang ada 15 org tk pyah nak tema puteri2 sangat lah....

      kan, best je cuci mata...

      huhu.

      Padam
  10. santek santek....

    ttbe macam nak berangan juga....

    BalasPadam
  11. Cantik2..sya mau..tp xnk ropol2..yg warna biru..mesti hebat..hehe

    BalasPadam
  12. lawaa.... cam princess2 tu.. >_< kak punzel takyah berangan, biar sy je berangan pkai2 cmtu.. hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lawa ema...

      Kalo tk mngikut saiz badan pun comel...

      Hehe.

      Padam
  13. biar saya yang single ambil alih berangan pakai baju pengantin tu yee..hehe dah kahwin da melepas da hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Boleh2...

      Hope masa event awak nnt awak dpt apa awak impikan...

      Padam
  14. Saya dulu mase sblm kawen pon pernah berangan nak pakai camni..biler dah kawen.. nan hado..huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu la die...

      Kahwin tk sama dgn angan2...

      Hehe.

      Padam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.