Pengikut (Blogspot)

Selasa, 26 November 2013

Semangat "itu" yang dah hilang

Helloo semua, selamat malam...

Aku taktau apa yang aku penat kan. Yang penting fikiran aku sendiri berkecamuk. Berkecamuk fikir yang bukan punya bukan. Mean bukan-bukan.

Aku jadi sangat malas di tempat kerja. Encik L tak perlu tau benda ni. Haha! Kalau beliau tak patut tau kenapa pulak aku cerita kat sini kan. Haha.

Semangat aku hilang. Cuma harap kawan-kawan blog boleh beri sikit semangat hidup korang kat aku. Kalau boleh la.

Adey-chiau.

18 ulasan:

  1. same la...hahaha...adoiyai...ntah ape yg dipenatkan...sgt tak seronok..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sape pulak yg sama2 tak seronok ni?

      Hahaha.

      Padam
  2. tenang2 punzel...
    tak payah fikir sgt bukan yg punya bukan tu tau...

    jomlah bersemangat balik....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jom bersemangat balik ibarat mcm ajak pegi pasar raya je kan...

      Hehe. Anyway terima kaseh...

      Padam
  3. tak payah fikir , buat2 rilek je walaupun tak rilek..hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rilek sangat dh ni... Sampai tk boleh buat kerja ape2.

      Haha.

      Padam
  4. meh tiup tiup sikit, puhhhhh semangat kau kesana ker Punzel yer. sorry i kasi sikit jer sebab i perlu gunapakai semangat ni untuk survive winter hihihihi. chill ok.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hakhak.

      Macam manderam la kal dora.

      Moga2 hembusan kak dora tu sampai ubun2 kite...

      Jaga baby elok2 waktu winter ye. JJ sekali...

      Padam
  5. Aku pun pernah alami ini.. hilang semangat. Daa lupa apa yang aku buat... tapi maybe kau patut pergi bercuti, rehatkan minda kau , tenangkan fikiran. Contohnya g picnic kat pantai dengan encik suami kau. Hiks. :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Huhuhu. Setakat cuti sehari mmg tk puas nk berjalan. Hehe.

      Piknik? Okey gak tp tak boleh nk lyn 2 org. Kena bawak team

      Kikiki

      Padam
  6. Alahhhh.... kakak rasa mas ni tak cukup tidur sebab dulu kan kuat tidur. Cuba tidur cukup mesti semangat baik punya... memang en L tak perlu tahu takut kena perlilah tu kan..kan...:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kahkahkah...

      Rasanya tidur cukup tp penat sikit lately sbb dh duduk luar dr hostel. Kena berulang jauh.

      Tkpe la die nk perli pun kite tk kesah kak. Kite yg tmpuh hidup gitu, bkn die.

      Haha.

      Padam
  7. encik lokman tak baca ke blog ni. kang dia tau. heheh.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ikut die. Kdg2 baca. Kdg2 tak.

      Kalo die bce redha je lah.

      Haha

      Padam
  8. Jgn begitu..sentiasa bersemangat cik repunzel..pk je perkara2 yang akn menaikkn semangat eh.. :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Errr... Jap..

      Tgh pk ni...

      Er..

      Tkde...

      Haha.

      Padam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.