Pengikut (Blogspot)

Isnin, 11 November 2013

Mana Penglipur Lara Saya?

Hello semua, selamat petang...

Hari ni actually aku malas gile nak kerja. Tp aku kerja datang lambat.

Aku tau ia tak bagus lansung untuk reputasi aku. Orang yang best dalam company nak berhenti. Dah hantar surat resign pun. Terkesan gila terkesan dalam hati ni.

Walaupun ia tak membantu apa-apa dalam menjana ekonomi hidup aku dan mungkin akan menambahkan rasa menyampah orang lain terhadap aku, ape boleh buat? Aku dah lemah semangat dah.

Bulan ni dua orang ibarat pergi dari semangat diri aku untuk bekerja. Aku sedih.

Aku tak mampu macam dulu. Aku dah lali. Patut aku stay or lari dari semua ni?

Semua orang lebih hebat dari aku, biar lah masing-masing usahakan benda itu dengan terbaik.

Aku hanya semut merah... Hakhak. Macam lagu pulak dah.

Sekian saje versi merapu untuk hari ni. Adeychiau.

p.s : semoga Ncik Bos Botak dapat ilham berkenaan "court case" tu. amin.

14 ulasan:

  1. Seriuslah kita sama tang mukadimah tu....nur pun malas gila nak pi keje hari ni....

    Ehh...serulah balik semangat tu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kahkah....

      Nak kena melawat bomoh ka nur?

      Padam
  2. ayuh! bangkitlah wahai anak muda...cehhhwahh...hehe apa-apa pun jadikan setiap hari sebagai hari yang lebih baik dari semalam yerr..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kaseh sebab bg semangat...

      Mntk2 esok lebih baik dr ini hari...

      Bangladesia... Hukhuk tiba2

      Padam
  3. Sentiasa bersemngat ok cik repunzel :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Thanks...

      Mntk tlg la masakkan cookies satu balang...

      Padam
  4. Tahun baru azam baru semangat baru! :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tahun ni sumpah malas...

      Takdak azam lansung...

      Padam
  5. Balasan
    1. Errmm... Hakikat yg MM ckp ni paling susah nak telan...

      Padam
  6. Otai dah berhenti.... ada la peluang awak pulak jadi otai kat opis tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Otai tu pun dah bukan jadi benda bermakna dalam diri saya kak...

      Huahua.

      Padam
  7. jangan lari cik punzel. Kena hadapi semua tu. Chey, aku ckp senang la. Tapi kalo dah tahan, blah jugak la jwpnnya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. huhuhu.

      naseb baek ko keluarkan ayat cakap memang senang tu...

      sebab tu yg aku rasa sekarang ni...

      kalau ikot Encik L suruh aku sabar memanjang...

      serius menyampah...

      Padam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.