Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Khamis, November 14

laksa

hello semua, selamat tengah hari...

waktu rehat. tapi tadi pun aku dah rehat terlebih-lebih. aku betul-betul rasa pening kepala sampai tak boleh nak drive. aku bukan gedik-gedik kawan. semalam sepatutnya ke kanan, aku ke kiri. entah ape jadi kat otak aku pun aku tak tahu.

Encik L decide untuk hantar aku hari ni. hari ni sepatutnya nak mintak cuti sakit. tapi dah kena jumpa dengan klien kat Shah Alam, Encik L yang hantarkan. siap temankan lagi tanpa merungut. kesian je susahkan beliau macam tu kan? dah aku sendiri tak larat nak drive.

lepas tu hantar pulak aku balik ofis, ni balik Ijok nak buat kerja. macam menyusahkan je kan? kan? kan?

dulu aku rasa aku jarang-jarang susahkan orang macam ni. hantar sampai depan pintu. aku memang selalu susahkan orang bab hantar berjemput ni. tapi selalunya separuh jalan je. separuh jalan lagi aku akan survive sendiri. 

kepala masih melelong entah mana. nak kata pregnant pun tak mungkin. sebab aku baru je beberapa hari bersih lepas datang bulan. mana ada possibility macam tu kan?

ok. nak makan laksa; sebab aku takde selera nak makan nasik. sekian. itu memang kelakar.

assalammualaikum. adey-chiau.


p.s : tajuk memang takde kena mengena dengan entri. haha, tengah pening kepala la katakan...



32 ulasan:

  1. alaaa..ptotong betul. baru nak komen dengan tekaan "ntah2 pening ada isi kot.." huhu. rehat secukupnya....makan ubat lepas makan laksa ya. :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. hakhakhak...

      aku dah agak dah orang semua nak predict aku ada isi...

      silap-silap

      :)

      Padam
    2. sama la kak aein..sya pun baru je nak ckp mcm tu..

      Padam
    3. hahahaha...

      punca betul pening kepala ni...

      bos ingat aku kena dera lah ape lah...

      tak masuk akal...

      Padam
    4. L dera ko ea...ganas L. huhuuu

      Padam
  2. cehhh. saspeng tol. Hahahaa.
    Eh mana tau betul2 pregnant. mana tau kan? anything can happen. hohoho

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahaha.

      mane lah boleh jadi gitu... orang cakap satu dalam sejuta kot...

      takkan aku lah yang satu tu, tak mungkin...

      aku rasa aku insan biasa...

      :)

      Padam
  3. Itulah bezanya bial dah ada suami Mas. Bising-bising dia sayang tak terkata. Kalau dulu sendiri tanggung kalau sakit nak pergi kerja

    Harap dah bertambah baiklah sekarang ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. boleh la sikit-sikit...

      tapi entah kenapa asyik pening je kepala belah atas...

      berdoa la banyak-banyak kat Allah SWT...

      Padam
  4. cissss...bru egt kau nak bagi ai anak angkat...hahahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahaha...

      tak kuasa nak layan ko

      :P

      Padam
    2. tak kuasa ye???xpe la...sape la ai ni...wahaha..

      Padam
    3. tak payah la po...

      awal lagi kot...

      takkan lah...

      sungguh tak sangka ai...

      Padam
    4. kalau pregnant skrang memang tak sangka la...

      adoooi...

      Padam
  5. Jgn lupa mkn ubat cik repunzel..klu umh dekat dah anta kuih da ni..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. takpe...

      cookies boleh post... huahua...

      *eh, ni jokes je tau... jangan hantar betul-betul pulak... hehe

      Padam
  6. apa salahnya nyusahkan. Bukan org lain. Suami sendiri. Aku pun dulu masa belum kawen kemain independence. Tetiba lepas kawen semuanya nak bergantung. Heheh. Mengade je gaya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kuikuikui...

      bukan aku sorang jer yang mcm tu kan kan kan?

      Padam
  7. perubahan hormon je kot hihihii

    BalasPadam
    Balasan
    1. mungkin jugak la...

      hope makin hari makin okey...

      hehe.

      Padam
  8. ala sshkan laki sendiri tadak hal punya!

    klu bukan pregnant mungkin la kot perubahan hormon..huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ooouh?

      Perubahan hormon mmg boleh buat kite demam jugak ke?

      Padam
  9. Xpegi klinik ke? Cuaca skrang ni ta menentukan..
    Agaknya sbb tu pening kot....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dh pergi nur...

      Dh makan ubat dh..

      Menunggu kebah lama sangat...

      Huahua.

      Padam
  10. huuu.. harap kau baik-baik je.

    BalasPadam
  11. Ala bkan menyusahkan namanya tu, bukan suka2 kan, terpaksa. En Somi lebih dari rela to be on your service. Take care yer.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kehkeh.

      Tau tak ape...

      Hari ni kena kuat gerak sendiri pegi kerja walau dh lambat....

      Huahua.

      Padam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.