Pengikut (Blogspot)

Isnin, 21 Oktober 2013

syukur, alhamdulillah...

hello semua, assallammualaikum...

hampir seminggu lebih aku tak mencoret apa-apa kat blog. memang aku ada masalah peribadi aku yang tersendiri. tapi aku malas nak ceritakan masalah tu. segalanya dah selesai. alhamdulillah.

sekarang dah mulakan hidup baru. 

untuk memanaskan lagi keadaan, aku nak ucapkan tahniah kepada Ncik Bos Botak.

berjaya menjadi naib timbalan presiden umno cawangan selayang, templer dan rawang. semoga beliau terus sukses dengan politik.

tapi site jangan dilupakan ya.

sekian dulu. esok ada presentation di tempat bernama felda. doakan semuanya berjaya dan selamat. adey-chiau.



p.s : sepanjang minggu lepas, aku belajar sesuatu. lupakan semua perkara dunia, ketika kau bersujud. insya-Allah dipermudahkan.


Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.