Pengikut (Blogspot)

Isnin, 21 Oktober 2013

syukur, alhamdulillah...

hello semua, assallammualaikum...

hampir seminggu lebih aku tak mencoret apa-apa kat blog. memang aku ada masalah peribadi aku yang tersendiri. tapi aku malas nak ceritakan masalah tu. segalanya dah selesai. alhamdulillah.

sekarang dah mulakan hidup baru. 

untuk memanaskan lagi keadaan, aku nak ucapkan tahniah kepada Ncik Bos Botak.

berjaya menjadi naib timbalan presiden umno cawangan selayang, templer dan rawang. semoga beliau terus sukses dengan politik.

tapi site jangan dilupakan ya.

sekian dulu. esok ada presentation di tempat bernama felda. doakan semuanya berjaya dan selamat. adey-chiau.



p.s : sepanjang minggu lepas, aku belajar sesuatu. lupakan semua perkara dunia, ketika kau bersujud. insya-Allah dipermudahkan.


20 ulasan:

  1. Alhamdulillah kan punzel.. Semuanya okay..

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang tahun ni adalah tahun menguji aku antara percaya atau tak dengan kekuasaan Allah dan percaya atau tak dengan suami sendiri...

      entahla...

      Padam
    2. ni ujian sebagai isteri kot Punzel.. Kena banyak2 bersabar :)

      *ade gaya macam org berkawin tak sya ckp? haha

      senyum Punzel :)

      Padam
  2. Balasan
    1. semoga dengan izin Allah, kite baik-baik saje kan Cik Muda

      :)

      Padam
  3. Xpelah.. klu dh selesai, alhamdulillah kan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu la alhamdulillah dah selesai...

      emmm....

      Padam
  4. waaah.. senang dpt projek nih.. mihmihmih

    BalasPadam
  5. Alhamdullilah dan tahniah. :)

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah, yang penting semua dah ok ;) tahniah Encik Botak, wahhh orang kuat ni.

    BalasPadam
  7. alhamdulillah, semua dah selesai.. ujian datang, Allah bg peluang tuk dekatkan diri kepadaNYA.. semoga kkak n suami sentiasa kuat!

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.