Pengikut (Blogspot)

Selasa, 1 Oktober 2013

ia penghargaan dalam diam

hello semua, selamat tengah hari...

membuatkan hari lebih semangat adalah bila ada orang hargai dan tengok usaha keras kita.

bila orang tengok, kita ni boleh membawa bangsa kita jauh ke hadapan supaya tak tercicir di tanah yang subur ini.

membuatkan hati melonjak-lonjak memancar-mancar idea adalah bila orang tu takde sikap prejudis pada kita.

ni bukan kisah aku, tapi kisah Ncik Bos Botak yang pergi melobi satu tender hari ni.

sekian laporan dari peneman yang lambat sampai. adey-chiau. 


27 ulasan:

  1. erm otak blur tak thu nk komen ape ni. ditambah dengan perut lapar.. hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha.

      perut aku lak kenyang... jadi aku cerita pun tak tau cerita apa...

      Padam
    2. Otak aku bukan setakat blurr ni, jem terus..Hahaha..

      Padam
    3. Ko kategori org yg akn blur sehingga majlis nnt...

      Hehe. Bertabah ye!

      Padam
  2. Bila aku nak rasa camtu? Insyaallah one day. Kena usaha lebih lagi ni :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. lari liya...

      dari berjalan ko kena berlari...

      aku pun maseh tak dapat gapai ape yang bos aku dapat...

      eeermmm, kena setengah dekad mencapai die...

      Padam
  3. Bersyukur masih ada yg sedar dan celik utk membawa bangsa kita ke arah yg memberangsangkan. Tapi ramai yg tak mampu dan diperlekeh itu yg sedih..

    BalasPadam
    Balasan
    1. emm...

      hari ni banyak sangat dengar cerita bangsa. tengah pk mana yang betul dan mana yang tak...

      mana yang sungguh, mana yang hanya berkata-kata...

      we dont know...

      Padam
  4. moga berjaya untuk Ncik bos botak :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. semoga berjaya punzel takdek ke?

      hahaha~~!

      Padam
  5. MAcam ada harapan u guys dapat tender tu ;) anyhow... good job.

    BalasPadam
    Balasan
    1. harap-harap...

      this friday baru nak pegi melawat tanah, somewhere in melaka...

      Padam
  6. Balasan
    1. Betul... Tp tahap mana kite nk bersatu?

      Tu persoalan die kt sini...

      Padam
  7. alhamdulillah...
    akhirnya.... :)

    BalasPadam
  8. gud luck my dear in whatever u do.. =D

    BalasPadam
  9. Mmg bangga kalo tgk bangsa yg makin me'layu' dah makin subur di tanah subur. So, cemana, dpt ke tender yg dilobi tu?

    BalasPadam
    Balasan
    1. esok baru g site visit di Melaka...

      baru tau ape jadinya nanti... hehe.

      Padam
  10. all the best ncik bos botak!!

    BalasPadam
  11. aaaaa... nak komen ape ek..
    hmm.. gudluck sis dan juga ncik botak.. :D
    semoga terus sukses dalam kerjaya..

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.