Pengikut (Blogspot)

Khamis, 5 September 2013

syawal hari-30 : spoil punye plotter

hello semua, selamat petang...

hari ni hari Khamis. esok aku nak cuti sebab nak siap sedia kenduri belah Encik L.

menjelang jam 0530 petang, plotter buat perangai.

terima kasih plotter. 

tapi dah stand-by print kedai esok.

doa pada Tuhan dipermudahkan urusan semua yang menyertai dan bertungkus lumus untuk tender ni.

terima kasih semua.

assalammualaikum.



p.s : ape nak share pasal kehidupan suami isteri eh?? rasa macam tak reti nak cerita ape. haha!

16 ulasan:

  1. Semoga dipermudahkan urusan :). Ceritalah apa benda baru yang tak pernah buat sebelum ni tapi bila dah bersuami isteri baru buat. Hehe. Cerita kena tapis dulu daripada en suami :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kena mintak izin suami? Tak boleh la nk kutuk.lebih2?

      Haha!

      Padam
  2. pakai plotter apa? biasa, benda2 macam ni memang suka jeles kat kita...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Plotter HP...

      5taun lps pye edition, hp designjet 110 plus.

      Memula printhead prob.

      Baru ganti nmpk mcm ok...

      Last2 asyek paper sangkut...

      Tkpe la... Dugaan

      Padam
  3. weh weh weh dah nikah ke??? alamak lambat la berita sampai sini ;p

    BalasPadam
  4. wah...tahniah..dah bergelar isteri rupanya. lambat dapat berita. hehe. selamat menempuh kehidupan berumahtangga. :-)

    BalasPadam
  5. laaaa baru tahu kau dah kahwin. bila? selamat pengantin baru wei :)

    BalasPadam
  6. Semoga segalanya berjalan dengan lancar..
    selamat pengantin baru sekali lagi Puan Punzel..
    :)

    BalasPadam
  7. semoga semuanya yang dirancang berjalan dengan lancar ye ")

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.