jamu mata, minat klik klik

Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Rabu, September 4

syawal 29 : merayakan keberkatan perkahwinan hanya dalam hati

01 September 2013
from Nurul Izzah Sharil
tiada photographer yang ditempah pada majlis-majlis ini. thanks semua yang tangkap gambar.

dua hari di rumah mertua, maseh memikirkan masa depan.

esok lusa di rumah nenek pula.

perancangan Allah SWT lebih baik, jadi rancang dan berserah.

amin.

p.s : setelah selesai kenduri kendara, barulah aku rasa lega nak blogwalking. sori all.


23 ulasan:

  1. congrats :)
    Have a blessed marriage until jannah :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih HM...

      Menanti cerita awak pulak...

      Hehe!

      Padam
  2. Barokallah... amin.. amin.... kakak turut merasa kegembiraan terbinanya mahligai impian. Moga terus dilimpahi keberkatan.

    Tanam sifat sabar dah jadi isteri ni. Tahniah dik:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Huhuhu.

      Seminggu ni maseh bertahan lagi sabarnya...

      Taktau la minggu2 depan ape cerita kan...

      Anyway, thanks for the wish!

      Padam
  3. U are gorgeous!! Have fun in new life dear ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ye ke akak dora? Kite biase2 je...

      Wish us all the best

      Padam
  4. Tahniaaaaah awakkk semoga berbahagia sehingga ke syorga!

    BalasPadam
  5. selamat melayari alam rumahtangga....ingat, tingkatkan level kesabaran dan tolak ansur, kita x boleh anggap segala galanya akan berlaku seperti yg kita ingnkan :-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kaseh MM ats nasihat kamu...

      Dh kahwin mmg rasa sgt lain compare dgn bercinta...

      Entah, bahagia tktau nk ckp mcm mana...

      Padam
  6. Cantikkk..!!

    alhamdulillah...lega selesai semuakan.. :)

    selamat pengantin baru punzel..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Agak lega la...

      Thanks nur...

      Semoga time awak juga, awak akan berseri...

      Padam
  7. tahniah punzel~
    cantik sgt pengantin! :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haha.

      Thanks chuu. Thanks sbb dtg meriahkan suasana...

      Padam
  8. Assalamualaikum dan salam perkenalan...
    Tahniah dik...Selamat melayari alam rumahtangga...semoga sentiasa diberkati dan dilindungi ILAHI:) norazhobbies

    BalasPadam
  9. congrats yang....semoga bahagia dunia akhirat ;)

    BalasPadam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.