Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Isnin, September 23

Semoga Perasaan Ini Kekal Sampai Syurga

Hello semua, selamat malam...

Melihat Encik L lama-lama secara diam-diam adalah hobi baru aku.

Dengan apa yang beliau usahakan aku automatik faham, apa itu redha suami.

Cerita lebih-lebih pun nanti jadi banyak salah faham. Haha.

Cuma, terima kasih Allah SWT. Ini adalah ketenangan yang aku cari.

Adey-chiau.

17 ulasan:

  1. wow.. hobi terbaru ni lebih menarik
    kalau hati bahagia, kira bagus lah..

    apapun hobi ni jgn dikongsi dgn org lain pulak yer..

    BalasPadam
    Balasan
    1. berani pulak berkongsi dengan aku ye?

      siape nak kongsi dengan smack down dengan aku...

      wahaha!

      Padam
  2. Balasan
    1. awak renung bakal suami awak la...

      wahaha...

      Padam
  3. tenung jgn tak tenung punzel..hahaha..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ce ko intai wani, ade tenung-tenung ko tak?

      hahaha.

      Padam
  4. hihi, meremang pulak bulu roma aku kau romantik2 gini..

    BalasPadam
  5. Insyaallah,semoga kekal hendaknya..:)

    cuba komen dengan tidak membayangkan sesuatu yg boleh membuatkan salah faham.hehe..

    BalasPadam
  6. beskan bila ada kwn simpan rahsia, kawan gaduh, kwn manja yg halal. selamat menempuh alamrumahtangga dan semoga berbahagia ke akhir hayat..

    BalasPadam
    Balasan
    1. insya-Allah Kak Nanie pun akan jumpa the one

      :)

      Padam
  7. Balasan
    1. sile-sile...

      jangan lupa bagi kad jemputan ye...

      kalo dekat insya-Allah sampai...

      Padam
  8. Amboi. Feeling lebih2 lak kau bila ngah aman ye? Haha! Eh, bukan maksud aku nak suh kau gaduh2 ye. Cuma aku suka je bila kau bahgia2 gini. Semuga perasaan camni kekal sampai syurga. Hehe. Selamat berbahagia selalu Punzel! :D

    BalasPadam
  9. jangan lupa senyum sama
    nanti en l tanya, cakap je tak ada apa2

    moga bahagia selamanya
    dunia dan akhirat

    BalasPadam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.