Pengikut (Blogspot)

Selasa, 17 September 2013

selamat tinggal dunia bermain-main

hello semua, selamat tengah hari...

walaupun dah sampai kuala lumpur lebih dua hari. penat badan maseh terasa. aiyo? macam buat novel pulak kan?

takpe. makan tengah hari pun takde selera. 

hari ni ingat nak keluar jalan-jalan kerja. tapi malas pulak.

terkebetulan dapat lagi dua pakej buat surau. kerja-kerja perunding awam dan struktur.

murah betul rezeki buat surau. masuk ni dah lima biji dapat. alhamdulillah.

cuma Encik L, macam putus kerja sekejap. 

sesiapa yang memerlukan tukang boleh contact aku. tapi untuk kerja modal tak berapa banyak la. sebab kenduri duit dah habis.

haha!

tu je kesedihan kami berdua hari ni. 

aku kena kerja rajin-rajin.

selamat tinggal dunia bermain-main. adey-chiau.




p.s : proses menukarkan dugaan kepada kejayaan. amin.




8 ulasan:

  1. kena cpt buat anak,ank tu kan rezeki.muahaha...

    BalasPadam
    Balasan
    1. hoho??

      cepatnye...

      tak tau la, kena tengok rezeki mcm mana

      :)

      Padam
  2. sori tak dpt attend your wedding..kad tu smp.kat bangi kan??hubby kate jauh nk pi sane..huhu

    BalasPadam
  3. dah renovate blog nmpak hihi..

    InsyaAllah rezeki tu ada kat mana2.. kita kne usha cari rezeki tu okay :)

    BalasPadam
  4. semoga dipermudahkan urusan ye :)

    BalasPadam
  5. Takper......... berkorban dan bekerja keras demi masa depan n family........ In Sya Allah rezeki ada dalam perkahwinan

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.