Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Isnin, September 23

monday blues ke?

helloo semua, selamat tengah hari...

disebabkan hidup kucar-kacir, pukul 10 pagi aku masuk office. ade orang tau?

disebabkan aku nak puaskan hati semua orang, aku sendiri tak tahu letak harga masa aku.

disebabkan itu semua, aku dah jadi lemah semangat...

siapa yang mampu memulihkan semangat yang tidak akan muncul untuk kau.

aku takkan pernah munculkan ia lagi untuk kau.

ia ibarat satu trauma.

trauma kerana aku telah tersadong jatuh golek.

kau pulak yang tolak aku biar aku lemas, dan mungkin kau gembira jika aku mati dalam dunia kau.

adey-chiau.



p.s : aku bukan sehebat dan sekuat macam kau sangka, sebab aku mentimun dan kau durian. dihempap aku mati, menghempap pun aku luka. adakah aku hina untuk teruskan kehidupan?




Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.