Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Selasa, September 10

kita kelaskan hari ini adalah hari permulaan

Hello semua, selamat tengah hari...

Aku dengan Encik L kat rumah nenek. Tengah berkemas barang. Tapi nampaknye aku sorang je berkemas sebab Encik L tido. Hakhak.

Bukan beliau tak menolong eh, jangan salah sangka. Beliau la yang tolong angkat yang berat-berat. Bab kemas-kemas semua under aku sebab beliau malas nak kena bebel.

Aku sebenarnya tak percaya aku dah jadi isteri ni. Dan tak percaya seminggu dah berumah tangga.

Cuma berharap agar cabaran-cabaran lepas ni kami hadapi dengan baik.

Hidup mesti ada perancangan kan?

Adeychiau.

p.s : gambar ahad lepas. dengan Kak Hawa

Published with Blogger-droid v2.0.8

25 ulasan:

  1. kalo tak tengok incik L kt sblh kak hawa tu, kau nmpak macam tinggi...hahahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak tau la bju ke kasut...tp nmpak kaki kau macam panjang... =p

      Padam
    2. haaaa...lupe...bile korg nak anta org punye goodies??ckp kat lokman org nak cookies yg die cakap aritu...hahaha

      Padam
    3. Lokman cakap ko dah dapat dah hari tu? Huahua

      Padam
  2. belum terlambat lagi kan, selamat pengantin baru :)

    BalasPadam
  3. ohoo..ini la kak hawa yang L mention tu..:D

    BalasPadam
  4. err.. sebenarnya en L ni mcm baik masa jumpa dia ritu.. sgt membantu.. kemsalam kat dia, punzel..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Eerrr?

      Mmg die baik dan sopan kat org ramai...

      Tp biasa la, perangai dgn isteri mmg tk pernah sama...

      Haha!

      p.s : encik L kirim salam balik dgn kak nanie... hehe

      Padam
  5. dah seminggu yea..
    kejap je rasa yea..
    xpe..dia dah angkat berat2..
    puan punzel punya turn la pulakkan..hehehe

    BalasPadam
  6. Balasan
    1. Die memang tinggi giler...

      Haha! Kalo nak smack down aku senang2 je...

      Padam
    2. kalo dia nak smack down punzel lari la laju-laju haha

      Padam
    3. Huhuhu.

      Tak kuasa i nak main smack down dgn die...

      Suami isteri kena lemah lembut...

      Hekhek

      Padam
  7. tahniah
    selamat pengatin baru ye
    saya ida
    baru follow blog ni
    jemput ye follow blog saya
    umielman.blogspot.com

    BalasPadam
  8. dah seminggu eh? rasa macam baru je kau kahwin O.O

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan...

      mcm baru kan.

      aku pun maseh merancang jadual hidup baru...

      :)

      Padam
  9. Kau dah kahwin? Tak jemput pun. :(

    Anyway Tahniah dan semoga kekal sehingga ke anak cucu dan akhir hayat. :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. kite ade jemput tau hari tu...

      anyway thanks :))

      Padam
  10. Agak lama tak singgah sini rasanya.. bar tahu tuan blog dah nikah :)
    Selamat pengantin baru :)

    BalasPadam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.