Pengikut (Blogspot)

Selasa, 10 September 2013

kita kelaskan hari ini adalah hari permulaan

Hello semua, selamat tengah hari...

Aku dengan Encik L kat rumah nenek. Tengah berkemas barang. Tapi nampaknye aku sorang je berkemas sebab Encik L tido. Hakhak.

Bukan beliau tak menolong eh, jangan salah sangka. Beliau la yang tolong angkat yang berat-berat. Bab kemas-kemas semua under aku sebab beliau malas nak kena bebel.

Aku sebenarnya tak percaya aku dah jadi isteri ni. Dan tak percaya seminggu dah berumah tangga.

Cuma berharap agar cabaran-cabaran lepas ni kami hadapi dengan baik.

Hidup mesti ada perancangan kan?

Adeychiau.

p.s : gambar ahad lepas. dengan Kak Hawa

Published with Blogger-droid v2.0.8

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.