Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Jumaat, September 20

ia berkaitan dengan tahap emosi

hello semua, salam jumaat...

mood Ncik Bos Botak turun naik. dah kena jerit dan hentak meja tadi. bertahun dah tak macam tu.

semua anak-anak kena belasah dan tadah telinga.

adoi. panggil berkali-kali jumpa kat bilik. 

nak menaip tajuk proposal pun tak menyempat. 

ni baru nak bermula lagi. 

ada tender perlu hantar ini isnin. stay up my dear.

we need overtime today. assallammualaikum...





p.s : rasa nak cerita ape eh pasal majlis kahwin? ade kot satu dua kalau aku rajen.



12 ulasan:

  1. esok cuti...boleh rehat.

    hari ini all out.

    BalasPadam
  2. Walau siapa pun kita atau dia sebagai manusia ada perasaan. Kena prihatin sama. Tak apalah overtime utk sykat juga kan..

    Kakak nak tengok semua gambar masa kahwen hari itu:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Huahua.

      Nanti ada masa kite update ye...

      Depend la mcm mana...

      Padam
  3. cerita la pasal majlis khawin * beria nak tahu ni * :D

    BalasPadam
  4. stress bila ade tender.. pham sangt tu..semlam sya blik keje 9 setengah malam. sorg2 plak tu kat opis. pastu pagi tadi dtg keje awal. bila dah hantar fuhh lega

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tkpe IH...

      Muda lagi... Kena la keje kuat...

      Huehue

      Padam
  5. Assalamualaikum, singgah dan follow di sini. Jemput ke blog saya pula ya.

    BalasPadam
  6. Selamat pulun untuk tender. Kena keje wiken tak Punzel? Haha! Cite la pasal majlis kawen. Aku kan tak dapat interprem masa tu :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hari sabtu memang keje liya

      So make sure semua siap before sabtu..m

      Padam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.