Pengikut (Blogspot)

Sabtu, 28 September 2013

ia adalah adik mimi yang pasang sumbunya

hello semua, selamat petang...

hari ni hari jadi Encik L yang ke-29 tahun. semoga murah rezeki dan sihat selalu.

memang tak sambut dan tak beli apa-apa pun. ingat nak beli water jet berkuasa 1200 Watt yang harga RM350 tu. tapi takde peruntukan pun untuk tu. huhu.

beliau selalu cerita yang masa kecik, sebab adik-beradik 10 orang, diorang makan bubur pulut hitam je untuk sambut hari jadi.

terkebetulan pulak, Adik Mimi teringin nak makan bubur pulut hitam. Adik Mimi pun reti masak benda alah tu. beli bahan kat kedai belakang. tak sampai sepuluh ringgit.

masak bubur atas rumah sewa. dah siap dah. tapi tak tau la ape rasanya. belasah je la.

tu je la hadiah hari jadi tahun ni. first time masak bubur pulut hitam sendiri. hakhak.

rasa hangit kau redha je lah abang. 

adey-chiau.

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.