Pengikut (Blogspot)

Isnin, 26 Ogos 2013

syawal hari ke-19 : ketar-ketar lutut

hello semua, selamat malam...

dah nak nikah dah. nervous. tapi bertekak tak habis-habis sampai malam pagi ke malam.

tak berhenti sejak 3 hari lepas, pantang jumpa je mula dah.

adakah beliau untuk aku?

doakan yang terbaik ye!!

chau.

p.s : nak cerita satu persatu tapi tu lah, diri sendiri tak menyempat.

21 ulasan:

  1. tenang2 saja punzel....
    Nur doakan semuanya berjalan dengan lancar tau..

    BalasPadam
  2. off kejap betekak tu punzel..pas kawen sambung balik..semoga semuanya berjalan lancar..

    BalasPadam
    Balasan
    1. nasihat kau memang terbaik kawan...

      senyum aku baca :)

      Padam
  3. selamat melayarkan bahtera bersama-sama.. aminn

    BalasPadam
  4. makin dekat harinye makin byk dugaan yg dtg., doa byk2 punzel..inshaallah

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kaseh chuu

      aku berdoa yg terbaik untuk semua

      :)

      Padam
  5. insyaAllah semuanya akan bejalan dengan lancar..

    BalasPadam
  6. nak nikah dah ek? tahniah ye :P semoga berjalan dengan lancar. lepas ni jgn gadoh2 lagi tau :P

    eh kite dah tukar blog url la -> missvolvo.blogspot.com :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. aah volvo...

      thanks...

      gado tak gado memang tak janji la...

      hehehe.

      nnt ada masa lepas majlis, kite nak terjah blog awak-awak semua

      :)

      Padam
  7. wahhh...mesti berdebar-debar kan...saya doakan semuanya berjalan dengan lancar :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. insya-allah...

      memang berdebar sampai takleh nak tido

      :)

      Padam
  8. tahniah! moga bejalan lancar inshaallah:))

    BalasPadam
  9. Syaitan makin bergoyah bila ada yg nak mendirikan masjid. Kuatkan semangat dan didik hati jgn cepat memberontak. Lawan dgn iman.. Kakak doakan semuanya baik-abaik belaka

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih kakzakie...

      doa akak pun dah cukup besar makna buat kami

      :)

      Padam
  10. dugaan banyak bila nak membina masjid ni. kuatkan iman dan tabahkan hati. nanti dah lepas In Shaa Allah semua ok dah :)

    BalasPadam
  11. Debar debar tu dah pasti.. tahniah,

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.