Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Rabu, Ogos 21

syawal hari ke-14 : layangkan badan ke udara

hello semua, selamat pagi...

awal tak awal. bangun tak bangun. angin rajin aku datang hari ni.

sejauh mana aku nak lari. selama mana aku nak main buaian.

kau tunggu aku kan, tapi aku maseh rasa aku tak dihargai.

aku hanya rasa ingin naik di bangunan empat tingkat milik makcik sebelah

berlari menuju tangga hingga roof top.

berdiri di atas kok dinding ketinggian 900 milimeter.

dan layangkan badan aku ke udara.

masa tu, mungkin kau akan puas dengan apa yang kau buat.

mungkin kau akan rasa lega tak perlukan aku lagi.

mungkin aku gila dan hilang segala kewarasan dan rasional.

sayang konon.

adey-chiau.

13 ulasan:

  1. Hi…saya blogwalking kat sini. Jemput datang ke blog saya yer http://ibu2ahmad.blogspot.com

    BalasPadam
  2. adehhh..... apa dah jadi.... bawak bertenang

    BalasPadam
    Balasan
    1. akak...

      kite mgkin tengah bengong sekarang ni...

      Padam
  3. tak berapa faham apa yg cuba punzel sampaikan..
    mungkin org bkenaan faham..
    apapun, sabar yea punzel..
    *tepuk bahu..

    BalasPadam
  4. haha apakehal pulak ni..sabo jer la..hidup tak selalunya indah.begitu juga cinta...:)

    BalasPadam
  5. nape nih? ad prob ke? tenang2 kan diri, and berfikir lah secara rasional k..

    masalah yang mendatang, merupakan pelajaran kehidupan..
    pandai jer sy ckp kan.. hehehe

    BalasPadam
  6. dah baca lama dah pasal ni. tapi tak thu nak komen ape. Hrap semuanya okay la ye.

    Btw kad kawin dah smpai semlam :)

    BalasPadam
  7. semoga semua baik2 je n bjalan lancar sperti dirancang. baru faham bila sembang kt kopitiam kelmarin.

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum..salam ziarah!! Jemput ziarah blog saya ;)
    http://supplementforall.blogspot.com/

    BalasPadam
  9. bykkan bersabar...Allah tgh uji tu....kalo perlu luahkan pd org rapat kasi lega sikit ke em em

    BalasPadam
  10. Bersabarlah dgn setiap dugaan yg datang.. perjalanan baru bermula

    BalasPadam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.