Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Selasa, Julai 16

ramadhan hari ketujuh : masih dengan momentum m

hello semua, selamat petang...

kenapa bulan puasa ni malasnya lain macam berganda-ganda eh? tadi aku pergi meeting untuk buat satu bangunan untuk ibu tunggal dengan Ncik Bos Botak.

aku berjumpa dengan seorang pakcik yang sangat berbesar hati dan aku sangat kagum.

aku muda-muda lagi ni pun dah rasa tulang patang sekian-sekian-sekian.

sekian terima kasih.

10 ulasan:

  1. hihi..ringkas je entry..ingt ada smbungn pkck tu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. pakcik tu aku malas nak cerita panjang...

      umur 64 tapi keje macam org umur 25...

      cool je...

      Padam
  2. Kita sama....masalah M tu besar dah dalam diri ni...
    Entah kenapa rasanya ramadhan kali ni teruk punya Malas kot....

    Tapi...apa yang penting...nak xnak kita kenalah rajin2 kan diri...hehehehe.....

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. kagum sebab die bersemangat terlebih...

      conteng2 kat kertas tapi bukan contengan bodoh yang ada isi

      :)

      Padam
  4. ha sama le lepas makan je bertambah2 M :/

    BalasPadam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.