Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 12 Julai 2013

ramadhan hari ketiga : qari junior

hello semua, selamat tengah hari...

salam jumaat. membeli makanan di bazar bukan lagi sesuatu yang awesome ini tahun. bagi aku biasa-biasa ja. entah la. selera makan tak berapa nak meletup macam puasa-puasa yang lepas.

Qari Junior - Kembara Hufaz
aku sempat tengok rancangan ni semalam. sementara tunggu waktu berbuka. berbakat semua orang. suara masing-masing pun sedap ya amat. 

kalau ada anak, alangkah bagus kalau sorang jadi tahfiz. haha! berangan tapi tak pasti aku mampu beri pendidikan ke arah tu atau tak. 

tu je hari yang ketiga punya update. adey-chiau.



p.s : i am lost!


20 ulasan:

  1. Balasan
    1. kan...

      kecik-kecik ingatan dah power...

      Padam
  2. tgok gak smlm ...sorg tu nanges bebenor takut tersingkir huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha...

      memang masa tu speechless tak tau nak komen ape...

      Padam
  3. Anak kakak mengikuti sebab masa ini dia baru balik sekolah..
    Siapa tak teringin anak jadi hafiz/hafizah

    BalasPadam
    Balasan
    1. emm tu la...

      semua orang pun teringin...

      hanya ditakdirkan atau tak je kan

      :)

      Padam
  4. Semua hebat2. Tengok juga semalam. :)

    BalasPadam
  5. Wahhh..rajinnya punzel update...
    Nur malas giler....huhuhuhu....
    Nur pun tgk smlm...sedih juga kalau ada yg tsingkir..
    Nasib baik smlm xde pyingkiran....

    Dah jejak pasar ramadhan yea...?
    Nur setakat ni belum lagi...
    Kalau tahun hujung2 puasa baru nur jejak pasar ramadhan...
    Tahun ni entahlah....

    Bukan apa...malas nak bsesak...huhuhu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. huhuhu... emosi lak ko nur tengok cerita ni...

      pasar ramadhan yang dkt dengan area sini...

      lgpun duduk hostel kan, mana la nak masak2 sangat...

      Padam
    2. Mahu xemo punzel...
      Smlm budak perempuan tu beriya2 teresak2...
      Nur xleh tgk org nangis...hahaha....

      Padam
    3. Entah2 mmg die dpt mrkh plg rendah tak??

      Huhu spekulasi...

      Padam
  6. Ada tgk gak...
    Sampai nangis pun ada..kikiki

    BalasPadam
  7. Menarik rancangan ni
    salam ramadhan =)

    BalasPadam
  8. Aku pun ada tengok iklan rancangan tu dan macam menarik je:)

    BalasPadam
  9. insyaallah
    moga2 dikurniakan anak2 yang menyejukkan mata

    BalasPadam
  10. mmg comel2,pandai plak tu mengaji..

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.