Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 12 Julai 2013

ramadhan hari ketiga : qari junior

hello semua, selamat tengah hari...

salam jumaat. membeli makanan di bazar bukan lagi sesuatu yang awesome ini tahun. bagi aku biasa-biasa ja. entah la. selera makan tak berapa nak meletup macam puasa-puasa yang lepas.

Qari Junior - Kembara Hufaz
aku sempat tengok rancangan ni semalam. sementara tunggu waktu berbuka. berbakat semua orang. suara masing-masing pun sedap ya amat. 

kalau ada anak, alangkah bagus kalau sorang jadi tahfiz. haha! berangan tapi tak pasti aku mampu beri pendidikan ke arah tu atau tak. 

tu je hari yang ketiga punya update. adey-chiau.



p.s : i am lost!


Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.