Pengikut (Blogspot)

Jumaat, 19 Julai 2013

ramadhan hari kesepuluh : statik dan tidak bergerak

hello semua, selamat tengah hari...

jumaat, minggu kedua berpuasa. sangatlah rasa mengantok. bangun dah habis lambat dah. yang bezanya aku bersahur hari ni. 

kebanyakan perkara yang aku buat untuk Rumah Makcik Sebelah masih pending. ya pending di mana-mana. mana yang silapnya pasal rumah ni? ade spell benda-benda tak baik ke? jauh sampai ke situ aku fikir kau...

setiap step yang aku cuba tak menjadi. aku pun jadi lemau dan jadi malas sangat. aku pulak bukan superwoman yang boleh buat semua benda.

walau ape andaian aku, keje aku adalah keje aku. orang lain buat keje aku pun bukannye boleh buat pun dan aku pun bukan tentu-tentu boleh buat keje orang lain. 

bobsan pun mungkin tak sebosan aku. 

bye. saje je melepaskan keluh bulan-bulan puasa ni.

adey-chiau.





Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.