Pengikut (Blogspot)

Khamis, 18 Julai 2013

ramadhan hari kesembilan : syukur ya Allah, alhamdulillah

hello semua, selamat malam...

nak tidur awal selepas dua hari tidur di bawah meja bulat office sambil bertemankan komputer yang terpasang dengan metodologi kajian dan siaran ulangan Setia Hujung Nyawa.

kerja sampai sahur memang sesuai untuk orang hilang akal macam aku. hari ni ialah hari jimba-jimba. membasuh kain seperti gadis melayu terakhir pilihan Encik L dan memikirkan acara gadis-gadis hujung minggu ni.

salam sayang semua. ramadhan sampai ke tengah. semoga amalan makin menyusur laju mengikut rentak hidup kita. assallammualaikum.



p.s : ada duit tu memang kebahagian, ape yang lebih bahagia bila kau ada duit momentum bersyukur kau adalah sama seperti zaman kesempitan. ingat pada Allah :)

9 ulasan:

  1. ramadhan sedang kemuncak ni, lepas 15 mula menurun..

    Punzel dekat opis sorang2 ke..?mcm bahaya je nur rasa...hati2..jaga diri..

    BalasPadam
    Balasan
    1. takde takot la...

      sebab atas ofis ni ada hostel kitorang...

      so kalau takut lari je la balik hostel...

      Padam
    2. Ohhh...dekat je opis dgn hostel...hehehe

      Padam
  2. salam ramadhan.. =)

    p/s: furla tu leh tgk sni https://www.facebook.com/AE.Collection07?fref=ts

    sbnrnya ada byk lg..kena tgk gak harga dan jns begnya..ada yg lembik..tp sebaiknya yg keras itu ok =)

    BalasPadam
  3. Hmmm... ini adik ye selalu benar tidur di pejabat. Jgn sampai ada org tahu bahaya dik oooi... Darah manis tu.

    Mencari yg terbaik di ramadhan yg ada - dapat memberi sedikit pun jadilah tapi kalau yg sedikit dihargai ianya sangat bererti.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Emm tu la die...

      Insya allah tkde ape. Sbb main gate bawah kunci. Susah org nk masuk

      Padam
  4. Aku belum pernah tidur di pejabat. Ehehe. Tapi memang kerja gila kalau tak tidur sampai waktu bersahur... huu

    BalasPadam
    Balasan
    1. huhuhu...

      sehari tu je...

      hari lain aku melantak tido...

      Padam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.