Pengikut (Blogspot)

Ahad, 14 Julai 2013

ramadhan hari kelima : stress sangat kot

hello semua, selamat pagi...

aku demam. semalam aku teman Encik L memancing. dapat seekor ikan jelawat. bergegas balik Gombak sebab nak lepas hidup-hidup dalam kolam. akhirnya hampa. bila sampai minit-minit akhir dalam kolam, ikan tu mati.

sebenarnye kan. kami ngah takde duit sangat-sangat skang ni. sampai nak beli serba-serbi kena bertekak. dan sebenarnya kami pegi mancing sebab kami nak hilangkan stress kami berdua. hahaha!

balik je kat office aku terus cari software yang boleh buat wedding card. yang simple pun jadi lah. then aku nak print. syok-syok aku buat sebab mereka canang ia free. hampir satu jam edit itu dan ini. finally, mereka suruh aku bayar?

aiyooo. kenapalah dunia ni banyak penipuaannya?? 

sebab aku demam. aku dah mula mengarut. get to learn Adobe Photoshop or ape-ape yang boleh buat card independently. dengan cepat juga. 

okey tu je. nak balik Bangi. 





p.s : orang paling banyak rasa beliau berkorban la sebenarnya tak korban apa-apa. malas aku nak bertekak. 

9 ulasan:

  1. Sabar je la... Jangan gaduh2...

    BalasPadam
  2. jangan stress2, kawal emosi yer sis.. :)

    BalasPadam
  3. Tarik napas.....keluar napas......
    Releasekan stressss...kikikiki

    BalasPadam
  4. belaja photoshop je.. xsush mne pun..p rajin2 tgk tutorial kt utube

    BalasPadam
  5. sabar..sabar..
    memangcing memang boelh tenangkan jiwa.. tapi, kalau memancing tak dapat ikan, stress jugak.. hihihi

    BalasPadam
  6. Punzel cemana...?
    Demam lagi ke..?

    Jgn lupa mkn ubat....dan yg penting jgn stress2 yea....

    BalasPadam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.