Pengikut (Blogspot)

Rabu, 24 Julai 2013

ramadhan hari kelima belas : haha!

hello semua, selamat pagi...

bangun lambat. haha!

ada tender nak hantar. haha!

gelabah ayam. haha!

padan muka. haha!




p.s : dah berbaik dah dengan Encik L; orang tua merajuk tu kelakar. haha!


18 ulasan:

  1. lelaki merajuk memang kelakar. tapi malangnya aku bukan seorang yang pandai memujuk :X

    BalasPadam
    Balasan
    1. sama la aku...

      bukan reti pun. balik-balik aku akan bagi coklat je..

      tujuan aku, boleh tumpang sekaki

      :)

      Padam
  2. Balasan
    1. nasib baik ada budak praktikal...

      Padam
    2. budak praktikal memang perlu belajr semua tu haha

      Padam
  3. Nasib baik opis dekat yea....
    Kalau x lagi gelabah nak kena drive....
    Hahaha....

    BalasPadam
    Balasan
    1. huhuhu.

      kalo kena drive, aku memang tak balik la dr malam td

      :)

      Padam
  4. Tidur lewat malam itulah kan dah terlambat bangun.
    Rugi nak merajuk-merajuk tau. Kan baik macam tu:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. semalam kite tido awal kakzakie...

      sebab nak bangun awal hantar tender...

      tapi tak kesampaian...

      entah, encik L die baik sendiri. takya nak pujuk-pujuk. hehe.

      Padam
  5. tak bleh bayangkan cikilolo mengelabah mcm ayam kena kejar..hehe.apa pun mesti nmpk comelkan :)

    BalasPadam
  6. Haha! Hembus nafas Ha-Ha bau mulut ke? hahaha~

    BalasPadam
    Balasan
    1. emmm sikit la...

      bau air kundur...

      tak puase ke?

      hehe.

      Padam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.