Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Rabu, Julai 24

ramadhan hari kelima belas : haha!

hello semua, selamat pagi...

bangun lambat. haha!

ada tender nak hantar. haha!

gelabah ayam. haha!

padan muka. haha!




p.s : dah berbaik dah dengan Encik L; orang tua merajuk tu kelakar. haha!


18 ulasan:

  1. lelaki merajuk memang kelakar. tapi malangnya aku bukan seorang yang pandai memujuk :X

    BalasPadam
    Balasan
    1. sama la aku...

      bukan reti pun. balik-balik aku akan bagi coklat je..

      tujuan aku, boleh tumpang sekaki

      :)

      Padam
  2. Balasan
    1. nasib baik ada budak praktikal...

      Padam
    2. budak praktikal memang perlu belajr semua tu haha

      Padam
  3. Nasib baik opis dekat yea....
    Kalau x lagi gelabah nak kena drive....
    Hahaha....

    BalasPadam
    Balasan
    1. huhuhu.

      kalo kena drive, aku memang tak balik la dr malam td

      :)

      Padam
  4. Tidur lewat malam itulah kan dah terlambat bangun.
    Rugi nak merajuk-merajuk tau. Kan baik macam tu:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. semalam kite tido awal kakzakie...

      sebab nak bangun awal hantar tender...

      tapi tak kesampaian...

      entah, encik L die baik sendiri. takya nak pujuk-pujuk. hehe.

      Padam
  5. tak bleh bayangkan cikilolo mengelabah mcm ayam kena kejar..hehe.apa pun mesti nmpk comelkan :)

    BalasPadam
  6. Haha! Hembus nafas Ha-Ha bau mulut ke? hahaha~

    BalasPadam
    Balasan
    1. emmm sikit la...

      bau air kundur...

      tak puase ke?

      hehe.

      Padam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.