Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Rabu, Julai 17

ramadhan hari kelapan : mimpi

hello semua, selamat pagi...

hari ke-lapan berpuasa. masih berpuasa. tapi dah ponteng sehari sebab deman hari tu. hari ni hari habis-habisan. berjuang untuk hantar tender esok pagi. biasalah. aku kan 'minah last minute'

semalam aku dah baca semua requirement sampai ke pagi. tido di bawah meja bulat office untuk ambil mood. nota carca marba keliling. 

petang semalam, masa terlelap aku mimpi. aku sedang potong daging ayam dan kemudian basuh ia perlahan-lahan. ape kah tandanya?

ape pun tandanya aku harap ia hanya yang baik-baik untuk aku. 

assallammualaikum dan selamat berpuasa.



5 ulasan:

  1. Pejam celik dah hari kelapan yea....

    Nur bab2 mimpi ni kurang mahir..
    Tapi mimpi tu kan mainan tidur...
    Mungkin Punzel teringin nak makan ayam kot...
    Sbb tu tbawa2 sampai ke mimpi....

    BalasPadam
  2. tandanya nak masak ayam masak lemak cili api kot...sedap tu :)

    BalasPadam
  3. tandanya nak kena kurg makan aym pasal mahal skg..hihihi

    BalasPadam
  4. kena google maksud mimpi la jawabnya

    BalasPadam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.