Pengikut (Blogspot)

Selasa, 23 Julai 2013

ramadhan hari keempat belas : tenang dalam rawan. adooi

hello semua, selamat pagi...

hari ni aku mahu membuat tender. belajar la sikit-sikit macam mana kan.

beberapa hari sejak ada pembantu, aku macam bersemangat nak kerja. 

tadi, Ncik Bos Botak suruh aku agih-agihkan kerja bersama-sama dengan budak praktikal sementara aku cuti kahwin.

terima kasih bos. 

Encik L je yang berperangai sakai sehingga aku naik fed up. 

kau jadi lah ape yang kau nak jadi, aku dah tawar hati nak ambil peduli.

okey. mari sambung kerja. 

jangan marah-marah di pagi hari, nanti membawa ke petang. 


24 ulasan:

  1. Siapa yg marah-marah ni. Tengoklah tu nak marah dgn en L pulak dah. Tak baik pagi-pagi lagi dan puasa pulak tu. Cool-down.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha.

      biar die la...

      tak reti nak hormat orang lansung.

      Padam
  2. puasa2, mana bole mrh..ehehe

    BalasPadam
  3. Senyum punzel....senyum...heeee.... :D

    Ehh...bila kendurinya...?

    BalasPadam
    Balasan
    1. 1 9? dah tak lama ooi..

      Padam
    2. A'ah yea..xlama lagi dah...
      Punzel duk mana...?

      Padam
    3. memag tak lama dah Kak Nanie...

      kite dok bangi, nur duduk mana?

      Padam
    4. Uhh...jauhnyaa....
      Nur duk Taiping....
      :)

      Padam
    5. alamak jauhnye...

      kalau berkesempatan jemput la datang

      :)

      Padam
  4. hhi.bgus bosnya..

    uish jgn2 marah2 bakal pngntin...

    BalasPadam
  5. Hahahah... En L berperangai sakai ke? Dah nak cuti kawen ni rupanya. Mesti tgh kelam kabut buat persiapan ni kan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. agak la...

      tkde la pening mane pun...

      hehe.

      Padam
  6. ehem...


    *betulkan muncung tudung.

    haii...

    *lambai2 budak praktikal kacak..~

    BalasPadam
    Balasan
    1. huahua?

      kacak ke?

      semua budak2 lagi...

      malas nk layan...

      Padam
  7. Harap tak bebankan student praktikal. Ehehehe.

    BalasPadam
    Balasan
    1. terpaksa la membebankan...

      bagi sikit sense dunia kerja sebenar

      :)

      Padam
  8. haha dah elok kan gaduh? gaduh2 manja la tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. takde maknanye nak manja-manja...

      masa gaduh ni betul-betul la...

      Padam

Sertakan pandangan anda di sini...

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.