Pengikut (Blogspot)

Selasa, 23 Julai 2013

ramadhan hari keempat belas : tenang dalam rawan. adooi

hello semua, selamat pagi...

hari ni aku mahu membuat tender. belajar la sikit-sikit macam mana kan.

beberapa hari sejak ada pembantu, aku macam bersemangat nak kerja. 

tadi, Ncik Bos Botak suruh aku agih-agihkan kerja bersama-sama dengan budak praktikal sementara aku cuti kahwin.

terima kasih bos. 

Encik L je yang berperangai sakai sehingga aku naik fed up. 

kau jadi lah ape yang kau nak jadi, aku dah tawar hati nak ambil peduli.

okey. mari sambung kerja. 

jangan marah-marah di pagi hari, nanti membawa ke petang. 


Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.