Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Khamis, Julai 11

ramadhan hari kedua

hello semua, selamat petang....

ramadhan hari kedua jujurnya aku habiskan masa dengan tidur. semalam dan semalam sebelumnya berjaga atas sebab-sebab tak dapat dielakkan. 

aku nak sambung kerja. tapi dah pukul 0330 petang dalam suasana segar ini adalah sesuatu yang dipanggil lucu. 

teringin nak makan siakap tiga rasa as momokan Encik L semalam. tapi Encik L kesian. dah collapse gara-gara teman aku tengok-tengokkan atok kat hospital semalam. 

nak mintak pun tak sampai hati. tapi betul ni teringin. 

esok lusa bila masing-masing dah segar dan sihat la kot. salam sayang semua.

jaga kesihatan anda di bulan Ramadhan ni. sesungguhnya aku telah selsema dan rasa ingin deman. adey-chiau.



p.s : sedang belajar seimbangkan kerja dan peribadi

18 ulasan:

  1. u take care too...have enough rest. badan kena sihat..puasa lebih nikmat. eh..macam slogan pulak...

    BalasPadam
    Balasan
    1. tau tak pe...

      sedang recovery ni...

      hope esok dpt puasa dengan enjoy

      :)

      Padam
  2. salam Ramadhan...
    Alhamdulillah sahur di hari kedua, bertemankan hujan yang turun menyejukkan semua :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. emm alhamdulillah la dapat sahur...

      kite sahur 2 kotak susu dgn snickers je...

      dugaan utk bersyukur kan?

      Padam
  3. Semoga cepat sembuh ye :)

    *Selamat menjalani ibadah puasa :)

    BalasPadam
  4. Oh... jaga atok tak sihat. Besar ganjaran tu Mas. Itu yg tak cukup tidur dan jadi selsema. Dah ganti tidurnya cuma hilang mengantuk tapi selsema biasa lambat.

    Kalau En L baca mesti dia carikan ikan 3 rasa tu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak jaga pun kakzakie...

      hari semalam je... tu pun dah pkl 2 pagi...

      *taknak susahkan die. lagipun die yg ckp smlm nak belanje. hari ni mcm tak sehat masing-masing. tu yg tak jadi ape tu

      :)

      Padam
  5. selamat menyambut ramadhan sis..semoga cepat sihat yer sis..nanti bolehlah mkn siakap 3 rasa :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. huhuhu

      kan... dah sehat baru boleh selera macam-macam

      :))

      Padam
  6. Bulan puasa ni cuaca tak menentu...
    Mmg kesihatan tu kena jagalah...
    Bykkan minum air...
    Tapi yu la..dah byk minum air...
    Nak berulang ke toilet la pulakkan...
    Hohoho....

    BalasPadam
    Balasan
    1. pasal g toilet setiap kali...

      emmm elok memang toksin keluar dari badan

      :)

      Padam
  7. dalam bulan ramadhan ni, tido pun dikira ibadat jugak.... tapi klu asyik tido je memanjang, tk tahu nak kata apalah...huhuhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. emmm tu pasalnye... penat tak habes orang panggil...

      Padam
  8. atok sakit apa? harap dia cepat sembuh hendaknya...amin...

    BalasPadam
    Balasan
    1. sakit paru-paru. memang dah teruk pun...

      memang tiap-tiap bulan kena ambil ubat kat hospital...

      Padam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.