Pengikut (Blogspot)

Khamis, 11 Julai 2013

ramadhan hari kedua

hello semua, selamat petang....

ramadhan hari kedua jujurnya aku habiskan masa dengan tidur. semalam dan semalam sebelumnya berjaga atas sebab-sebab tak dapat dielakkan. 

aku nak sambung kerja. tapi dah pukul 0330 petang dalam suasana segar ini adalah sesuatu yang dipanggil lucu. 

teringin nak makan siakap tiga rasa as momokan Encik L semalam. tapi Encik L kesian. dah collapse gara-gara teman aku tengok-tengokkan atok kat hospital semalam. 

nak mintak pun tak sampai hati. tapi betul ni teringin. 

esok lusa bila masing-masing dah segar dan sihat la kot. salam sayang semua.

jaga kesihatan anda di bulan Ramadhan ni. sesungguhnya aku telah selsema dan rasa ingin deman. adey-chiau.



p.s : sedang belajar seimbangkan kerja dan peribadi

Penulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.