Rajin Menyinggah

Kenal dari Facebook

Isnin, Julai 22

ramadhan hari ke-dua belas : maksu, kau hebat!

hello semua, selamat malam...

puasa sabtu ahad dengan keluarga adalah awesome. maaf kepada gang-gang blogger di Kopitiam. keadaan tak mengizinkan lansung. bukan taknak tumpang sesiapa, tapi ada tunang yang pakai kereta aku; disamping banyak barang yang hendak dibawa balik ke Selayang menampakkan sesuatu yang weird pulak depan mak ayah aku nanti. 

hari ni petang, Faizah sampai rumah aku. masa tu beliau tido. aku pun tido sekaki lepas balik dari Giant. wohoho.

bangun je tido dalam pukul 4 petang, terus je sebut 'Pocoyo?'

Siri Pocoyo - Disney Junior

sebut pulak pasal game dalam android nama Bubble. Faizah nak layan game tu. aku pasang la. for sure, aku carik level kelas bawahan 1 sampai 10 ye tak? untuk budak umur 4 tahun kot.

setelah mencuba dan mencuba, ada satu level yang Faizah tak lepas. 

Faizah : Mak Su....

aku pun amek android dan tunjuk skill. lalu melepasi level tersebut disamping mendengar bunyi suara tepukan tangan dalam android. tambahan lagi...

Faizah : Maksu, kau hebat! (suara ala Dora the Explore)

sambil menunjukkan 'thumb up' pada aku. 

hahaha. lucu la dalam hati ada bangga. adey-chiau.
 

10 ulasan:

  1. Hehehehe...mesti comei je bila faizah tunjuk thumbsup kan...hehehehe....

    BalasPadam
    Balasan
    1. comel la...

      kire mcm betul2 kagum la muka sparkling die...

      Padam
  2. hehehe....... mak su memang dah terbukti hebat..........

    BalasPadam
    Balasan
    1. huhuhu...

      tgk level la...

      level tinggi, maksu pun karam jugak

      :)

      Padam
  3. ahaakkks... mesti comel je kan..kan... dapat membayangkan....

    BalasPadam
  4. Nampak sangat maksu ni kaki game sebab tu expert...

    BalasPadam
  5. menjadi hebat di mate anak2 buah mmg osem kan heheheheh...akak sendiri pun gitu...rase bangge bile anak puji hebat sedangkan takde la ape sgt yg kite buat ekekeekekek

    BalasPadam
  6. mesti lepas ini nak tunjukkan skil lagi hebat kat anak sedara..ehhehe

    BalasPadam
  7. erm kawe pun tak join geng kopitiam. ni semua gara2 phone rosak

    BalasPadam

Jom komen ramai-ramai...



Si Tulis

Foto saya

seorang melayu tipikal yang ingin berjaya dengan sikap tipikalnya.